Nun momento no que se fala cada vez máis da saúde mental no traballo e da necesidade de crear contornas laborais máis humanas, COGAMI Empresarial dá un paso pioneiro coa posta en marcha da figura da Persoa Áncora. Trátase dunha nova iniciativa liderada pola área de Recursos Humanos que busca poñer no centro ás persoas traballadoras, escoitar as súas necesidades e mellorar o seu benestar día a día.
Esta figura nace coa intención de aplicar ao ámbito empresarial a metodoloxía da Atención Integral Centrada na Persoa (AICP), un enfoque xa consolidado en COGAMI Social, e que agora se expande aos centros de traballo das dez iniciativas de economía social que forman parte do proxecto empresarial da Organización.
Acompañar, escoitar, coidar
Ao fronte desta nova etapa está Cristina Taboada, cunha traxectoria de máis de 17 anos como traballadora social en diversas zonas de Galicia. Segundo explica, o papel da Persoa Áncora consiste en ser unha ponte entre o persoal e a empresa, cun enfoque centrado na escoita activa, o acompañamento e a detección de oportunidades de mellora nos espazos laborais.
O traballo comeza cunha análise profunda de cada centro, para coñecer a realidade das persoas traballadoras, as súas motivacións, inquedanzas e intereses. A partir dese contacto, constrúese un caderno de bitácora personalizado para cada contorna, que permitirá identificar accións concretas para mellorar o clima laboral e fortalecer o benestar.
Un exemplo real: Integratex como punto de partida
A implantación da figura da Persoa Áncora arrancou nos centros de Integratex, a iniciativa empresarial da Organización que lidera Yaiza Somorrostro, quen coñece ben o impacto desta nova aposta:
“Este tipo de acompañamento humano é fundamental para crear un bo clima laboral, manter os postos e facilitar a progresión profesional, en función do proxecto de vida de cada persoa”, explica.
Desde Integratex estanse a impulsar tamén outras accións complementarias que van na mesma liña de coidado do equipo humano: unha plataforma interna de venda online para dar valor aos produtos dos Centros Especiais de Emprego, o lanzamento de tarxetas regalo para dinamizar as tendas “For&From” de Massimo Dutti, Tempe ou Pull&Bear, ou a habilitación dun espazo polivalente nun antigo almacén, pensado como punto de encontro para formacións, descanso ou reunións.
Cara a unha cultura laboral con propósito
Con todas estas accións, o obxectivo é claro: que as persoas se sintan ben no seu traballo e que vexan que forman parte dun proxecto colectivo con valores e cun forte compromiso social.
“A calidade do coidado tamén é calidade de vida laboral”, destaca Cristina. Este novo reto profesional permítelle seguir contribuíndo ao benestar das persoas desde unha mirada máis ampla e reafirma unha idea clave:
“Cando potenciamos as capacidades das persoas, sementamos benestar no traballo.”
Seguimos construíndo lugares de traballo máis humanos
En COGAMI Empresarial, apostamos por modelos que poñen ás persoas no centro. A figura da Persoa Áncora é só o comezo dun camiño que busca transformar os espazos laborais en contornas de coidado, pertencenza e desenvolvemento persoal e profesional.
Esta actuación está enmarcada nun proxecto cofinanciado polo Fondo Social Europeo a través de CEPES.
Síguenos para coñecer máis historias que demostran que outro modelo de empresa é posible.
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _icl_current_language | WPML | Usamos WPML para locale management. Leer más | 1 día |
---|---|---|---|
cmplz_user_data | Complianz | Para determinar que banner de cookies mostrar. | 1 año |
cmplz_id | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | sesión |
complianz_consent_status | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_stats | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_marketing | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_choice | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
complianz_policy_id | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_banner-status | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_consented_services | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año | cmplz_policy_id | Misceláneas | 365 días | cmplz_statistics | Misceláneas | 365 días | cmplz_preferences | Misceláneas | 365 días | cmplz_functional | Misceláneas | 365 días | WP_PREFERENCES_USER_1 | Misceláneas | WP_DATA_USER_6 | Misceláneas | loglevel | Misceláneas | GDPR_REMOVAL_FLAG | Misceláneas | adobeCleanFontAdded | Misceláneas | settings | Misceláneas | WP_PREFERENCES_USER_5 | Misceláneas |
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade |
---|
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _gid | Google Analytics | Rexistra unha identificación única que se utiliza para xerar datos estatísticos acerca de como utiliza o visitante o sitio web. | 1 día | _ga_* | Google Analytics | Usamos Google Analytics para website statistics. Leer más | 1 año | _ga | Google Analytics | Rexistra unha identificación única que se utiliza para xerar datos estatísticos acerca de como utiliza o visitante o sitio web. | 2 años | _gat | Google Analytics | Utilízase para acelerar a taxa de solicitudes. | 1 minuto |
---|---|---|---|
__utmz | Google Analytics | Seguimento da procedencia do visitante, que motor de procura usou, en que ligazón fixo clic, que palabra chave usou e en que lugar do mundo atopábase cando accedeu a un sitio web. | 6 meses |
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _cltk | Microsoft Clarity | Para almacenar unha identificación de usuario única. | 1 año | _clck | Microsoft Clarity | Para almacenar unha identificación de usuario única. | 1 año |
---|---|---|---|
_clsk | Microsoft Clarity | Para almacenar e combinar páxinas vistas por un usuario nunha soa gravación de sesión. | 1 día | Google Fonts API | Google Fonts | Usamos Google Fonts para mostrar fontes web. | Persistente | GPS | YouTube | Para almacenar datos de localización. | sesión | YSC | YouTube | Rexistra unha identificación única para manter estatísticas de que vídeos de Youtube viu o usuario. | sesión | PREF | YouTube | Para almacenar preferencias da iteración coa conta de usuario. | sesión | VISITOR_INFO1_LIVE | YouTube | Tenta calcular o ancho de banda do usuario en páxinas con vídeos de Youtube integrados. | 179 días | rc::c | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | session | rc::b | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | session | rc::a | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | persistente |